مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

تمامی مطالب حقوقی و ثبتی در ایران را در این وبلاگ پوشش میدهیم

مدیریت وبلاگ : حسین مرادی راد
مدیریت مطالب: علی امیرحسینی

معرفی همکاران معتبر جهت انجام امور ثبتی:

موسسه کاردان ارقام

پوشاک تحت عنوان یکی‌از نیازهای اساسی آدم ها در زمان مورخ از اهمیت اکثری برخوردار بوده است . بشر های نخستین از البسه برای پوشش تن و حفظ از سوزوسرما , گرما و دیگر خطرها به کارگیری می نمودند .
لیکن پوشاک به مرور زمان علاوه بر این مورد ها صورت دیگری به خویش گرفت و در فرم های متنوع ایجاد شوید . پوشاک در حین مورخ بیان‌کننده جنسیت , طبقه اجتماعی , تمدن , تابعیت , مذهب , حالت مالی و . . اشخاص بوده است .
امروزه با تنوع دوچندان وسیعی در صنعت پوشاک مواجه هستیم , اشخاص با دقت به نیازها و عمل های روزمره خویش , پوشاک متنوعی تهیه و تنظیم میکنند . جامه های منحصر ورزش , ضیافت , خرقه های عمل , جامه برای فصول متفاوت و . . .

با اعتنا بدین فرمان می توان اعلام‌کرد که صنعت پوشاک دارنده گستردگی بخش اعظمی میباشد .
در شرایطی که که شما هم درخواست کننده ثبت کمپانی جهت عمل در صنعت پوشاک می باشید , می‌توانید کمپانی خویش را در قالب کمپانی وفادار محدود به ثبت برسانید . این قالب با دقت به وضعیت و قانون ها متداول جهت کار در‌این مورد مورد قابل قبولی است .
کمپانی دارای مسئولیت محدود در ماده 94 ضوابط تجارت چنین تعریف شده‌است : کمپانی دارای تعهد محدود شرکتی است که دربین دو یا این که چندین نفر برای کارها تجارتی تشکیل‌شده و هرکدام از شرکا فارغ از این‌که سرمایه به سهام یا این که قطعات سهام تقسیم شده باشد تنها تا میزان سرمایه ی خویش در کمپانی , مسئول قروض و تعهدات کمپانی است .

این مدل کمپانی صرفا با دو سهم دار قابل ثبت است و قانون ها , ارتباط ها و مسئولیت های شرکاء به نحوی پیش گویی شده‌است که هر کدام از آن‌ها صرفا به میزان سرمایه خویش در کمپانی مسئول میباشند و خیر بیشتر . همینطور برای این موسسه دستکم سرمایه در ضابطه در حیث گرفته نشده است و بطور نمونه با سرمایه یک میلیون ریال هم قابل ثبت میباشد .

کمپانی وفادار محدود جهت عمل در بخش اعظمی از موضوعات مثل کارها بازرگانی ( کار در مورد صادرات و واردات ) , مهندسی , صنعتی , فناوری داده ها و ایجاد و ارائه پوشاک , مواد غذایی , آشامیدنی , مواد آرایشی و بهداشتی , خرید و فروش و . . . به ثبت میرسد . بطور کلی می توان اظهار کرد که‌این شرکا برای کار در همگی موضوعات مطلوب است و فقط در صورتیکه که انگیزه شما از ثبت کمپانی , حضور در مناقصات و مزایدات مدنی و محرمانه است , این قالب , گزینش چندان قابل قبولی نمیباشد .

لیکن غالبا در صنعت های پوشاک و موردها مرتبط با آن به خیر می توان درین قالب عمل نمود . ولی این مورد را هم در حیث داشته باشید که اگر که در مسئله کار کمپانی به کلمه ( ایجاد ) اشاره گردد , در بعضی از حوزه های ثبتی گرفتن مجوز از مراجع ذی صلاح ناخواسته هست که اگر اشاره شوید این زمینه با اعتنا به حوزه یا این که شهری که کمپانی در آن به ثبت می‌رسد گزینش میگردد .
مدارک مورد نیاز جهت ثبت کمپانی دارای تعهد محدود با مورد کار پوشاک به شرح تحت می‌باشد :

- ارائه فتوکپی برابر با اصل مدارک احراز نام و نشان مثل ; کارت ملی و شناسنامه همگی اعضا .
- به دست آوردن مجوز از اتحادیه ذی‌ربط در‌صورتی‌که که قضیه عمل کمپانی ایجاد پوشاک میباشد ( در حالتی که اشاره شوید دریافت این جواز در بعضی از حوزه های ثبتی الزامیست ) .
- کامل شدن و ارائه دو برگ تمنا طومار ثبت کمپانی وفادار محدود که به امضاء شرکاء رسیده باشد .
- تهیه و ارائه دو برگ کمپانی طومار که به امضاء شرکاء رسیده باشد .
- تهیه و ارائه دو برگ اساسنامه که به امضاء شرکاء رسیده باشد .
- ارائه سند عدم سوء پیشینه برای همگی اعضاء
- تصویر برابر با اصل مدارک احراز نام‌و‌نشان همگی ی شرکا , مدیران و هیأت محاسبه ( در مواقعی که تعداد شرکا بیشتراز 12 نفر باشد )
- ارائه دو ورژن صورتجلسه ی مجمع همگانی مؤسس
- ارائه دو ورژن صورتجلسه ی هیأت مدیره
- ارائه وکالتنامه قانونی در‌صورتی‌که که کارها به وسیله نماینده قانونی انجام میگیرد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۷
علی امیرحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی