مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

تمامی مطالب حقوقی و ثبتی در ایران را در این وبلاگ پوشش میدهیم

مدیریت وبلاگ : حسین مرادی راد
مدیریت مطالب: علی امیرحسینی

معرفی همکاران معتبر جهت انجام امور ثبتی:

موسسه کاردان ارقام

بهترین روش برای انجام عمل های گسترده با راندمان هنگامی بالا و بلند دوران با انگیزه ترقی و وصال به مراتب فراتر و هدف ها بزرگ خیس , ثبت یک کمپانی و پیشبرد هدف ها از روش کار به عنوان کمپانی است . کمپانی تجاری نسبت به کمپانی دولتی یا این که کار تجاری انفرادی , دارنده فواید و امتیازاتی به شرح زیر است :

1 - کار در قالب کمپانی موجب کسب اعتبار و آوازه تجاری می شود .

2 - عمل در قالب کمپانی موجب تجمیع سرمایه ها و علم های فنی و تولید یک سرمایه بیشتر و علم فنی شایان توجه می شود .

3 - فعالان اقتصادی و افراد واقعی و حقوقی به دلیل اعتباری که کمپانی به نسبت شخص حقیقی وواقعی یا این که فرد دارااست بیشتر مایل به همیاری با شرکت ها ثبت شده می‌باشند .

4 - عمل در قالب کمپانی موجب کسب سود بیشتر و توزیع ضرروزیان ها در میان یکسری سهیم و کم کردن توشه خطرها سپرده گذاری ( ریسک ) می شود . توضیح آنکه : در صورت داد و ستد و همیاری با فرد واقعی اشخاص فقط با یک نفر راز و عمل دارا‌هستند و در فیض مسئولیت مالی و حقوقی تمامی کارها بر عهده به عبارتی یک نفر است . در حالی که در کار به صورت فرد حقوقی و کمپانی , مسئولیت ما در بین شرکا تقسیم می‌گردد .

5 - قابلیت و امکان کمپانی در مناقصات و مزایدات مدنی صرفا برای افراد حقوقی قابلیت پذیر است و فرد حقیقی و واقعی نمی تواند به صورت تکی و سوای داشتن کمپانی ثبت شده در مناقصات و مزایدات مدنی نام نویسی نماید .

6 - در بعضی از قالب های شرکتهای تجاری ; مثل موسسه ها سهامی یا این که دارای مسئولیت محدود , شرکا نسبت به تمام دیون کمپانی مسئولیت ندارند , بلکه مسئولیت آنان محدود به میزان سهم الشرکه یا این که سهام آن هاست . این دستور , موجب امنیت خاطر سرمایه گذاران می شود .

7 - وقتی که شرکتی به ثبت می‌رسد همگی داده ها و سابقه آن و تغییرات کمپانی در سامانه خبر نامه قانونی قابل روئت است . بنابراین , اشخاص دیگر و خرید و فروش کنندگان از وضع و اوضاع کمپانی اطلاع پیدا می نمایند و با اتکاء به رسمیت آن میتوانند با آسودگی خیال و خاطر رابطه ها مالی و اقتصادی با کمپانی برقرار دارا هستند .

8 - رسمیت اساسنامه و شرکتنامه و بقیه اوراق کمپانی تسجیل می‌شود و نظیر ورقه ها معمولی در معرض نقص‌ و تزلزل نیست .

9 - در موقع انحلال یا این که ورشکستگی با قانون ها خاصی به احوال مالی کمپانی رسیدگی می شود .

10 - اکثری از وام ها و اعتبارات مدنی , گونه های وام های بانکی , سود مندی از معافیت های بودجه با اعتنا به جور عمل و اکثری از مجوزهایی که دریافت آن از مراجع و سازمانهای مدنی برای انجام عمل های گوناگون الزامی است در بخش اعظمی از مورد ها فقط به شرکتهای اعطا می شود و افراد حقیقی وواقعی از دریافت چنین مزایایی بی فایده هستند .

شایان ذکر است , از بین شرکت ها تجاری , بعضا از شرکتهای , سازه بر ضابطه و به دلایلی یگانه مورد حمایت بیشتری از دولت قرار می‌گیرند که‌این قضیه منجر آسودگی خاطر و حصول اطمینان بیشتر صاحبان موسسات از نظر کار با امنیت شغلی بیشتر در صورت ثبت کمپانی می‌گردد ; نظیر کمپانی علم بنیان یا این که کمپانی تعاونی . جهت روشن شدن بیشتر مقاله , ذیلاَ به بعضا از وام ها دولت نسبت به موسسه ها تعاونی اشاره میکنیم :

 دولت مکلف است به نحوی که موضوع سازمان یا این که دخالت در سازمان تعاونی ها آماده نیاید با بخش تعاونی همیاری نموده و تجهیزات و وام ها واجب را با هماهنگی وزارت تعاون در اختیار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۴
علی امیرحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی