مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

تمامی مطالب حقوقی و ثبتی در ایران را در این وبلاگ پوشش میدهیم

مدیریت وبلاگ : حسین مرادی راد
مدیریت مطالب: علی امیرحسینی

معرفی همکاران معتبر جهت انجام امور ثبتی:

موسسه کاردان ارقام

ثبت برند و مارک تجاری تهیه غذا

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴ ق.ظ
ثبت مارک کترینگ طعام
کترینگ ها در واقع گروه هایی می باشند که مبادرت به تنظیم طعام و پخش خارج آن می نمایند . معمولاً درین این موسسه ها , فضایی برای صرف طعام یا این که آب میوه نیست و اشخاص میتوانند , توصیه خویش را ثبت کنند و در منزل , دفتر کار و . . . تحویل گرفته و صرف کنند .
چنین تیم هایی در دنیای امروزی مدرن که اکثریت اشخاص زمان چندانی برای مهیا کردن مواد غذایی یا این که آب میوه ها ندارند , دارنده مخاطبین اکثری است . با دقت به همین فرمان کترینگ ها در جامعه در اشکال متمایز از جمله کترنیگ های هوایی , کترنیگ های بیمارستانی , کترنیگ های قطار , کترنیگ هتل , کترنیگ رستوانی و چه بسا کترنیگ های غذای رژیمی و . . . به‌وجود آمدند .

کترینگ ها فعلا جهت ارسال اشکال خوراک ها از جمله غذاهای سنتی و فست فود و همینطور اشکال آبمیوه ها دردست اشخاص می‌باشند .

با رویش و رونق این شاخه در صنعت های غذایی اشخاص بخش اعظمی به کار در‌این فن روی آورده اند و لذا کار در چنین بازار لبریز رقابتی نیازمند این است که گروه با یک شاخصه , شناسایی و در ذهن مخاطبین به یاد ماندنی گردد . مارک سازی جهت کار در چنین حرفه هایی فراوان لبریز اهمیت است به این دلیل که مشتریان باید گروه مورد اعتماد خویش را با اسم یا این که آدرس به خاطر داشته باشند و از سویی دیگر هم ثبت رسمی مارک دوچندان دارای اهمیت است تا از جعل و سوء به کار گیری های احتمالی در جامعه خودداری گردد .

همینطور با دقت به این که صنعت های غذایی رابطه مستقیمی با تندرست اشخاص جامعه دارااست , مصرف کنندگان با وسواس و اعتنا بیشتری چنین محصول ها یا این که خدماتی را تعیین می‌نمایند لذا داشتن مارک در‌این حالت مضاعف دارای اهمیت است و میتواند در حسن آوازه یک گروه تاثیر به سزایی داشته باشد .

در شرایطی‌که که در‌پی ثبت مارک برای تیم کترینگ می‌باشید در اولیه قدم باید در تعیین نامی مطلوب و خلاقانه عملکرد فرمائید که بوسیله اشخاص دیگری به ثبت نرسیده باشد . ولی دقت داشته باشید که از تعیین اسامی که به مشقت در ذهن مخاطبین باقی می‌ماند دوری نمائید .

همینطور درباره با تعیین اسم مارک شرایطی موجود هست که باید رعایت گردد . مهم ترین ضابطه در ثبت مارک , عدم تکراری بودن آن و یا این که عدم تشابه با آرم هاییست که در قبلی به ثبت رسیده است . متولی کارها ثبت مارک یا این که نشانه تجاری در جمهوری اسلامی ایران سازمان ثبت مالکیت های معنوی است . ولی درخواست کنندگان جهت ثبت نماد تجاری نیازی به مراجعه بدین اداره ندارند و میتوانند با مراجعه به سامانه http : //iripo . ssaa . ir و با کامل شدن فرایند نام نویسی و بار گذاری مدارک مایحتاج خواهش خویش را به ثبت برسانند .

همگی اشخاص از جمله حقیقی وواقعی یا این که حقوقی ( موسسه ها ) میتوانند مارک یا این که نماد تجاری خویش را به ثبت برسانند .
مدارک مایحتاج جهت ثبت مارک کترینگ خوراک برای اشخاص حقیقی وواقعی

1 - فتوکپی کارت ملی و شناسنامه تمنا کننده
2 - فتوکپی جواز کار مثل مجوز تاسیس کترینگ خوراک
3 - فتوکپی مثال مارک و آرم تجاری در بعد ها 10 در 10
4 - اظهانامه ثبت مارک کترینگ طعام
مدارک موردنیاز جهت ثبت مارک کترینگ برای اشخاص حقوقی
1 - فتوکپی اساسنامه و پروانه کمپانی
2 - فتوکپی خبر نامه تاسیس و اخرین تغییرات
3 - فتو اسکن مثال مارک و آرم تجاری در بعد ها 10 در10
4 - اظهارنامه ثبت مارک کترینگ
5 - فتوکپی وکالتنامه ( در صورت داشتن نماینده قانونی )
6 - فتوکپی کارت بازرگانی چنانچه ثبت مارک با حروف لاتین باشد .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۸
علی امیرحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی