مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

تمامی مطالب حقوقی و ثبتی در ایران را در این وبلاگ پوشش میدهیم

مدیریت وبلاگ : حسین مرادی راد
مدیریت مطالب: علی امیرحسینی

معرفی همکاران معتبر جهت انجام امور ثبتی:

موسسه کاردان ارقام

ثبت کمپانی تولیدی مبل در قالب مسئولیت محدود

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۵۳ ق.ظ

انسان ها از بدو معاش بروی کره زمین , در جهت کنترل وضعیت معاش آسانتر و مناسب خیس کارایی نموده اند . یک کدام از مهم‌ترین این همت ها که شاخصه دارای اهمیت رویش فرهنگ و تمدن آدم هم بوده است , پباده سازی و ساخت اثاثیه و الزامات معاش , از جمله ; محل سکونت , ظروف , البسه , مبلمان و . . . . بوده است .

در‌این بین به کار گیری از مبل در گونه های متعدد دارنده تاریخچه ای دیرین است که از قبل تا روز جاری در گیر تغییرات اکثری هم شده‌است . صنعت مبلمان در قرن بیستم پرورش چشمگیری داشته است لیکن در آن دوران استعمال از مبلمان یگانه طبقه های اجتماعی مختص بوده است . البته امروزه استعمال از اشکال مبل برای مصارف متعدد روزانه و برای کلیه اشخاص اجتماع همگانی است و به همین علت درین صنعت با بازار گسترده و مالامال مخاطبی مواجه هستیم .

جهت ثبت کمپانی تولیدی مبل می توان از اشکال قالب های تجاری استفاده کرد . دو قالب کمپانی سهامی یگانه و کمپانی متعهد محدود قالب های مطلوب تری جهت کار درین زمینه می‌باشند . بدین ترتیب در پی موقعیت ثبت کمپانی تولیدی مبل در قالب مسئولیت محدود را بررسی خوا‌هیم نمود :

در بالا اضطراری است بدانید جهت تشکیل کمپانی وفادار محدود حضور دستکم دو عضو که دارنده سن 18 سال به بالا باشند الزامی است . این مجموعه بطور نمونه با سرمایه اول یک میلیون ریال هم قابل ثبت است . درین دسته کمپانی , مسئولیت شرکاء نسبت به تعهدات کمپانی صرفا به میزان سرمایه آن‌ها در کمپانی می‌باشد و خیر بیشتر . در اسم گذاری کمپانی هم اضطراری است از عبارت دارای تعهد محدود به کار گیری گردد .
مدارک مورد اضطراری جهت ثبت کمپانی مبلمان در قالب مسئولیت محدود

1 - ارائه فتوکپی شناسنامه و کارت ملی سهامداران
2 - ارائه دو ورژن کمپانی طومار قانونی
3 - ارائه دو ورژن تقاضای ثبت کمپانی دارای مسئولیت محدود که به امضای سهامداران رسیده باشد .
4 - اساسنامه کمپانی دارای تعهد محدود که به امضای سهامداران رسیده باشد .
5 - صورتجلسه مجمع بامسئولیت محدود که به امضای سهامداران رسیده باشد .
6 - ارائه سند عدم سوء پیشینه برای تمامی اعضای هئیت مدیره
7 - ارائه جواز در صورت مجوزی بودن مسئله ( درین فن به صورت نمونه در صورتی‌که که زمینه عمل خویش را پباده سازی مبل داخلی تعریف نمائید , باید برای اخذ جواز از مراجع ذی صلاح مبادرت فرمائید . )
چگونگی ثبت کمپانی تولیدی مبل در قالب مسئولیت محدود

جهت ثبت کمپانی تولیدی مبل در صدر اضطراری است به سامانه ای که جهت انجام آنلاین کارها ثبتی از سمت سازمان ثبت شرکت های معرفی شده‌است رجوع‌کنید . در‌این سامانه تقاضانامه ای موجود هست که باید گام به گام آن را کامل شدن فرمایید و همینطور داده ها و مدارک ما یحتاج را هم از همین روش ارسال کنید . بعد در‌حالتی که که کلیه فرایند را به صدق به انجام رسانده باشید از سمت این سامانه یک کد رهگیری به خواهش شما وابستگی خواهد گرفت که از این شیوه میتوانید التماس را پیگیری کنید .

آنگاه تقاضاضای شما به وسیله کارشناسان در‌این راءس بررسی میشود و در صورت فارغ از اختلال بودن داده ها و مدارک , از شما خواهش می شود تا نهایتا اصل مدارک را از روش پست بدین سازمان ارسال کنید . سطح انتهایی هم مرتبط با چاپ اطلاع رسانی ثبت در خبر نامه های کثیر نشر و قانونی می‌باشد تا ثبت رسمی این موسسه به اطلاع عموم رسانده شود .

در آخر هم باید بعد از انجام فرایند ثبتی برای اخذ کد اقتصادی و پلمپ دفترها به سازمان مالیات ذی‌ربط رجوع‌نمایید تا کمپانی بتواند به طور رسمی و قانونا کار خویش را آغاز کند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۹
علی امیرحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی