مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

تمامی مطالب حقوقی و ثبتی در ایران را در این وبلاگ پوشش میدهیم

مدیریت وبلاگ : حسین مرادی راد
مدیریت مطالب: علی امیرحسینی

معرفی همکاران معتبر جهت انجام امور ثبتی:

موسسه کاردان ارقام

ثبت کمپانی سرویس ها گلیم بافت در قالب نسبی

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰ ب.ظ

فرش یکی‌از مهم ترین نمادهای هنر اهل ایران است که در سراسر عالم شناخته شده هست . این هنر دربرگیرنده فعالیت گره زدن اشکال نخ های قالی بافی بدور پود قالی است که بوسیله هنرمند قالی باف انجام می‌گیرد . همان نقوش دقیق و زیبای گلیم بافت ها از قرار تصاحب کردن هزاران گره در کنار یکدیگر تشکیل می گردند . هنر قالی بافی نزد ایرانیان هنری با ارزش و سابق میباشد .
همینطور گلیم بافت تحت عنوان تحت انداز یا این که کف پوش منزل ها یکی کالاهای ما یحتاج در معاش اشخاص هست و به دلیل گسترده شدن جامعه ها امروزه علاوه بر گلیم بافت های دستی که قیمت و رده هنری یگانه خویش را داراست , گلیم های سوله ای یا این که ماشینی هم ایجاد می گردند و به استعمال عموم می رسند .

گلیم بافت اهل ایران علاوه بر این‌که تأمین کننده بازارها و نیاز مشتریان داخلی است , به صورت پهناور به بقیه کشورها هم صادر می‌شود و بخش وسیعی از صادرات کشور‌ایران را به خویش اختصاص داده است .
با دقت به همگی این موضوعات اشخاص اکثری دراین باره درگیر به کار می باشند و ثبت کمپانی هم یک کدام از مهم ترین اقدامات برای تجارت دراین باره است . پیرو وضعیت ثبت کمپانی دراین مورد را بررسی خوا هیم نمود :

کمپانی سرویس ها گلیم را در گونه های قالب های تجاری اعمم از : 1 . سهامی یگانه 2 . وفادار محدود 3 . مختلط سهامی 4 . مختلط غیرسهامی 5 . تضامنی 6 . نسبی 7 . تعاونی می شود به ثبت رساند .
که در پی این مقاله ثبت کمپانی سرویس ها گلیم بافت در قالب نسبی بررسی میگردد :

طبق ماده ی 183 ضابطه تجارت ( کمپانی نسبی شرکتی است که برای کارها تجارتی ذیل نام اختصاصی دربین دو یا این که تعدادی نفر تشکیل و مسئولیت هرمورد از شرکا به نسبت سرمایه ای است که در کمپانی گذارده , بنابر این در ثبت کمپانی نسبی مسئولیت شرکا نسبت سرمایه شان است . )

دقت داشته باشید که در اسم گذاری کمپانی نسبی جهت ارائه سرویس ها گلیم بایستی دستکم اسم یکی‌از شرکا ذکر گردد و بعد از این اسم هم ذکر اسم دیگر شرکاء با عباراتی از قبیل ( شرکا ) و یا این که ( برادران ) لازم است .
مدارک ما یحتاج جهت ثبت کمپانی سرویس ها گلیم در قالب نسبی

1 - دو ورژن شرکتنامه ی کامل شدن شده
2 - - دو ورژن تقاضانامه ی کامل شدن شده
3 - دو ورژن اساسنامه ی کامل شدن شده
4 - کامل شدن فرم گزینش اسم به ترتیب حق تقدم
5 - اصل جواز کار از مراجع ذیربط در مواقعی که ثبت مورد نیاز به جواز داشته باشد .
6 - تصویر برابر با اصل مدارک احراز نام و نشان تمامی شرکا , مدیران و هیات نظار ( در مواقعی که تعداد شرکا بیش تر از دوازده نفر باشد )
7 - اصل مدرک عدم سوء پیشینه جهت اعضاء هیات مدیره و مدیریت دلیل
8 - دو ورژن صورتجلسه ی مجمع همگانی موسسین
9 - دو ورژن صورتجلسه ی هیات مدیره
10 - اصل وکالتنامه ی نماینده قانونی دادگستری در شرایطی‌که که ثبت کمپانی بوسیله نماینده قانونی انجام شود .

جهت ثبت کمپانی سرویس ها گلیم در قالب نسبی خوب تر است در صدر مدارک مایحتاج را آماده آورید . فعلا برای ثبت موسسه ها نیازی به مراجعه حضوری نمیباشد و متقاضی ها می‌توانند با مراجعه به سامانه سازمان ثبت موسسه ها خواهش خویش را به ثبت برسانند . بعد از طی روند ثبت کمپانی سرویس ها گلیم در‌این سامانه اضطراری است مدارکی که در جمله فوق بدان اشاره شوید , بوسیله اعضاء کمپانی و هیات مدیره امضاء شود و از روش پست به سازمان ثبت ارسال گردد . در پایانی تراز ثبت هم بایستی درخواست کنندگان نسبت به درج اطلاع رسانی تاسیس در خبرنامه قانونی و کثیر الانتشار مبادرت کنند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۸
علی امیرحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی