مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

تمامی مطالب حقوقی و ثبتی در ایران را در این وبلاگ پوشش میدهیم

مدیریت وبلاگ : حسین مرادی راد
مدیریت مطالب: علی امیرحسینی

معرفی همکاران معتبر جهت انجام امور ثبتی:

موسسه کاردان ارقام

ثبت کمپانی شرکت در کشور استرالیا

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۰۰ ب.ظ

ثبت شرکت در سرزمین استرالیا تحت عنوان یک کدام از کشورهای مهاجر پذیر در عالم که تجهیزات و حالت مطلوبی برای معاش و سپرده گذاری دارااست , مورد دقت بخش اعظمی از سرمایه گذاران قرار گرفته است .

زمانی که اشخاص قصد سپرده گذاری و ثبت کمپانی در میهن دیگری را دارا‌هستند بایستی با قانون ها و قانون ها ثبتی میهن متبوع شناخت کافی داشته باشند تا بتوانند با اعتنا به کسب و عمل خویش و نیازها و تجهیزات جانور شایسته ترین مورد را تعیین کنند .

اما اعتنا داشته باشید که یک کدام از بزرگترین شروط اخذ اقامت استرالیا از روش ثبت کمپانی این است که درخواست کننده در صدر بتواند کسب و فعالیت خویش را تحت عنوان یک کسب و فعالیت برنده و سودده در میهن منبع به دولت این سرزمین نام گذاری کند و افزون بر آن بیزینس پلن یا این که برنامه ای را بر طبق هدف ها و چگونگی دستیابی به آن‌ها‌را هم ارائه کند . تا مقامات این سرزمین را قانع کند که کسب و فعالیت فوق برای میهن استرالیا موءثر و سود آور خواهد بود .

یکی دیگر از پروسه با اهمیت ثبت کمپانی در‌این مملکت آشنایی درست قالب های ثبتی در‌این مرز و بوم و تعیین مطلوب ترین قالب هست .

قانون ها ثبتی در سراسر عالم دارنده تفاوت هایی است و قالب های ثبتی قابل ثبت در هر مرزوبوم هم دارنده شباهت ها و تفاوت هایی میباشند . بطور نمونه در قانون ها تجارت در کشور‌ایران موسسات از دید اهمیت بخش های اصلی به دو مدل شرکت ها سرمایه و شرکت ها افراد تقسیم می گردند که درین در میان شرکتهای تضامنی شایسته ترین نمونه برای شرکتهای افراد می‌باشند . کمپانی هایی که شخصیت و اعتبار شرکاء در آن تاثیر دوچندان متعددی دارااست و مسئولیت شرکاء در‌این این مجموعه نامحدود است , لذا این دسته کمپانی از لحاظ اعتبار در بازار های تجاری و اقتصادی در رأس هرم اعتبار سنجی قرار میگیرد .

درباره با قابلیت ثبت کمپانی تضامنی در استرالیا بایستی چنین اعلام‌کرد ; قالب های قابل ثبت در سراسر عالم ممکن است دارنده شباهت ها و تفاوت هایی باشد لیکن قالب هایی میباشند که از جهت میزان مسئولیت شرکاء و . . . دارنده شباهت می باشند . جهت بررسی جامع تر این خواسته در‌پی همه قالب های قابل ثبت در سرزمین استرالیا را بررسی خوا هیم نمود :

1 - عمل اقتصادی در قالب فرد حقیقی وواقعی ( Sole Proprietorship )

در‌این جور کمپانی در واقع صاحب کمپانی یک فرد واقعی هست که ذی نفع درآمد ها و مسئول پرداخت همگی مخارج کسب و عمل و مالیات بردرآمد هست . این مدل کمپانی معمولاً برای کسب و عمل های کوچک و فردی به ثبت می‌رسد و معمولاً مالیات این گونه کمپانی کمتر از دیگر قالب ها می‌باشد .

2 - شراکت ( Partnership )

این جور کمپانی یکی‌از قالب های مطلوب برای کسب و شغل های بزرگتر با چند صاحب است . ولی درین گونه کمپانی دو مدل سهم دار حضور دارا‌هستند که بعضا از آنان شرکاء تضامنی یا این که General Partnership می باشند که مسئولیت آنان در کمپانی نامحدود میباشد . تمام بدهی ها و بقیه تهعدات با نیز سهم دار می‌باشند و بالطبع سازمان کننده کارها هم می‌باشند و جمع ای دیگر از شرکاء نقشی در سازمان و در دست گرفتن کمپانی نخواهند داشت و در عین حالا مسئولیتی هم دز کمپانی ندارند این شرکاء در واقع صرفا به میزان سرمایه خویش در کمپانی مسئولیت خواهند داشت و مسئولیت حیاتی سازمان کمپانی و جبران ضرروزیان های احتمالی بر عهده شرکاء ضمانت کننده خواهد بود .

3 - کمپانی سهامی ( Corporation )

ثبت این دسته کمپانی در استرالیا با پیچیدگی هایی همراه است چراکه موجودیت این مجموعه از مالکانش جداست و در مقرارت و مالیات صرف لحاظ از آن‌ها بررسی می شود و به همین علت ممکن است نرخ مالیاتی بالاتری داشته باشد . سازه براین ثبت این جور کمپانی برای تجارت های با ریسک بالا توصیه میشود .

با بررسی اشکال کمپانی هایی که می توان در مرز و بوم استرالیا به ثبت رساند می توان اینطور فیض گیری نمود که General Partnership از نگاه مسئولیت شرکاء دارنده شباهت بخش اعظمی با قالب تضامنی که در کشورمان به ثبت میرسد داراست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۷
علی امیرحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی