مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

تمامی مطالب حقوقی و ثبتی در ایران را در این وبلاگ پوشش میدهیم

مدیریت وبلاگ : حسین مرادی راد
مدیریت مطالب: علی امیرحسینی

معرفی همکاران معتبر جهت انجام امور ثبتی:

موسسه کاردان ارقام

ثبت کمپانی وفادار محدود در ورامین

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴ ق.ظ

شهرستان ورامین در جنوب شرقی استان تهران واقع شده است , این شهرستان از شمال به دامنه های حرفه کوه البرز , از غرب به حسن آباد قم و از شرق هم به گرمسار منتهی میگردد .
این شهرستان جمعیتی نزدیک به ۲۲۵٬۶۲۸ بدن را در خویش جای داده است و در بخش کشاورزی و صنعتی دارنده محصولات قابل توجهی میباشد , بطوریکه این شهرستان تحت عنوان یکی مهم‌ترین قطب های کشاورزی تهران شناخته می شود .
قربت شهرستان ورامین به پایتخت سبب ساز تولید کسب و عمل های زیاد و رونق اقتصادی این شهرستان شده است , چراکه اکثری از اشخاص به دلیل فراتر بودن مخارج معاش و راه‌اندازی کسب و فعالیت , شهرستان های اطراف تهران را برای عمل و معاش گزینش می کنند .

همینطور بعد از سالها ثبت طرح فعال‌سازی ناحیه ویژه اقتصادی استان تهران , ناحیه طلا و جواهرات و جواهر تهران و چرم‌شهر ورامین مسلما موجب تولید رونق اقتصادی هرچه بیشتر در‌این حیطه خواهد شوید و مسلما اعتنا سرمایه گذاران داخلی و فرنگی بخش اعظمی را به خویش معطوف خواهد نمود .
درصورتی که مایل می‌باشید نسبت به موقعیت ثبت کمپانی مسئولیت محدود در ورامین داده ها بی نقص تری کسب نمائید , به دنبال مقاله با ما همراه باشید .
در ورامین , طبق مقررات تجارت , گونه های کمپانی تجاری قابل ثبت میباشد که با اعتنا به ترویج و محبوبیت بیشتر قالب کمپانی متعهد محدود , چگونکی ثبت این موسسه را بررسی خوا‌هیم نمود :
حالت ثبت کمپانی وفادار محدود در ورامین

کمپانی دارای مسئولیت محدود در شهرستان ورامین با سرمایه نخستین دستکم 100000 تومان و حضور دست کم دو سهیم قابل ثبت است .
جهت مبادرت به بدین فرمان ضروری است مدارک ما یحتاج که به دنبال بدان اشاره خوا‌هیم نمود را مهیا فرمایید . در صدر بایستی شرکتنامه تهیه گردد و به امضای صاحبین امضاء رسد . بعد از آن درباره با گزینش اسم کمپانی نسبت به ضوابط و قانون ها تصمیم گیری فرمایید ( تعیین پنج اسم سه سیلابی و با ترتیب حق تقدم ) .

بعداز این پروسه با مراجعه به سامانه سازمان ثبت شرکت های فرم تقاضانامه را گام به گام کامل شدن نموده و مدارک مایحتاج را هم پیوست نمائید . بعد بعداز انجام فرایند نام نویسی اینترنتی در صورتیکه که اشکالی در پرونده شما وجود نداشته باشد , از شما منظور خواهد شد تا نسبت به ارسال اصل مدارک از روش پست مبادرت کنید . در غایت هم نوبت به درج اطلاع رسانی ثبت در خبر نامه قانونی و خبرنامه های کثیر الانتشار میرسد .
در نهایی سطح , بعد از اتمام کارها ثبتی هم بایستی , اوراق پلمپ دفترها خبر نامه و کل کمپانی جهت کارها حسابداری در ورامین را اخذ فرمائید .
مدارک ما یحتاج جهت ثبت کمپانی دارای تعهد محدود در شهرستان ورامین

1 - ارائه دو ورژن شرکتنامه ی کامل شدن شده
2 - ارائه دو ورژن تقاضانامه ی کامل شدن شده
3 - ارائه دو ورژن اساسنامه ی کامل شدن شده
4 - کامل شدن فرم انتخاب اسم به ترتیب حق تقدم ( تعیین پنج اسم سه سیلابی و با ترتیب حق تقدم ) و ارائه فیش واریزی ذی‌ربط
5 - اصل جواز عمل از مراجع ذیربط در صورت مجوزی بودن مورد کار .
6 - ارائه اسکن برابر با اصل مدارک احراز نام‌و‌نشان همه ی شرکا , مدیران و هیات نظار ( در مواقعی که تعداد شرکا بیش تر از 12 نفر باشد )
7 - ارائه اصل مدرک عدم سوپیشینه جهت اعضای هیات مدیره , مدیریت دلیل
8 - ارائه دو ورژن صورتجلسه ی مجمع همگانی موسس
9 - ارائه دو ورژن صورتجلسه ی هیات مدیره
10 - اصل وکالتنامه ی نماینده دادگستری در‌صورتی‌که که کارها به وسیله نماینده قانونی صورت بپذیرد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۹
علی امیرحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی