مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

تمامی مطالب حقوقی و ثبتی در ایران را در این وبلاگ پوشش میدهیم

مدیریت وبلاگ : حسین مرادی راد
مدیریت مطالب: علی امیرحسینی

معرفی همکاران معتبر جهت انجام امور ثبتی:

موسسه کاردان ارقام

حالت ثبت شرکت فرش بافی چه می باشد ؟

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۲۴ ق.ظ

 گلیم بافی یک کدام از هنرهای دستی سابق و اصیل است که با اعتنا به هزینه زیر ایجاد و اشتغالزایی مطلوب می‌تواند بستر ساز به وقوع پیوستن اقتصاد مقاومتی باشد . زنان کشور‌ایران هم با گلیم بافت و قالی بافی که از صنعت های دستی مطرح کشورمان است به نگهداری این هنرهای دستی یاری می نمایند .

فرش ها عموماَ با نقوش شکسته ( هندسی ) بافته میشوند . این نقوش بیشتر دربرگیرنده لوزی , سه گوش , چهار گوش , اشکال گل , بوته , ترمه , شش گوش , انوع حیوان ها اهلی , درنده و هم اکثری از نقوش دیگر می شود . در کشور‌ایران بیشتر فرش ها در استان های عجم , مشهد مقدس , کردستان , یزد , اردبیل , گرگان , کرمان , بلوچستان , آذربایجان و . . . . بافته می‌شوند .
درخواست کنندگان عزیزی که رغبت دارا‌هستند در این باره شرکت ثبت نمایند , حتماَ با سوال های زیادی در این مورد مواجه خواهند شد . سوالاتی همچون : چرا شرکت ثبت کنیم ؟ وضعیت با اهمیت تشکیل شرکت چه است ؟ چه گونه شرکتی ثبت کنیم ؟ مدارک مایحتاج برای ثبت شرکت چه می باشد ؟ دست کم سرمایه برای ثبت شرکت چه قدر است و روستا ها سوال دیگر .
چرا شرکت ثبت کنیم ؟

ثبت یک شرکت یا این که موسسه می‌تواند عمل های تجاری یا این که غیرتجاری اشخاص واقعی را سوق دهی و نظم بخشیده و مزایای رسمی که دولت برای آنها در حیث گرفته را هم به همراه اعتبار بیشتر برای آن‌ها به ارمغان بیاورد . به جرئت می توان اعلام کرد که شایسته ترین روش برای به دست آوردن سودهای گسترده خیس و بیشتر و همینطور پیشبرد هدف ها خردتر در سوی هدف ها کلان خیس و گرانبها خیس و وصال به مدارج فراتر , ثبت یک شرکت یا این که موسسه تجاری و غیرتجاری است . از روش ثبت شرکت می توان کارها ذیل را انجام اعطا کرد :
- خرید و فروش
- صادرات و واردات همه کالاهای مجاز بازرگانی
- دریافت و اعطای نمایندگی داخلی و فرنگی
- شرکت در مناقصات و مزایدات مدنی و همگانی
- ساخت شعب در سراسر مرز و بوم
- شرکت در نمایشگاههای داخلی و فرنگی
- دریافت وام و وام ها از تمامی باتک ها و شرکت های مدنی و سری
• حالت مهم تشکیل شرکت چه می‌باشد ؟

قصد و رضای طرفین : خواسته از قصد و رضای طرفین این است که شرکاء بایستی با رضایت بدون نقص وارد شرکت گردند . بدین ترتیب مشخص است که چنانچه یکی شرکاء ناچار به پذیرش قرارداد شرکت شده باشد عقد قرارداد فسخ است .
اهلیت طرفین : شرکاء و موسسین بایستی برای داد و ستد و عقد قرارداد اهلیت داشته باشند . به این ترتیب صغیر و مجنون نمی توانند شرکت تاسیس کنند مگر این که اولیاء آنان بدین دستور رضایت دهند .
مشروعیت مورد تشکیل شرکت : شرکت برای فعالیتی مغایر ضابطه تشکیل نشده باشد .

• برای کار دراین مورد , چه جور شرکتی ثبت کنیم ؟

برای ثبت کردن شرکت , ابتدا باید گونه شرکت خویش را بشناسیم و درخصوص آن داده ها حتمی را کسب نماییم . دراین جا عملکرد خوا هیم کرد شمارا با شایع ترین شرکتهای ثبتی و خصوصیاتشان آشنا سازیم .
شرکت دارای تعهد محدود شرکتی است که بوسیله یک یا این که یک سری نفر برای کارها تجاری ساخته شده و هرمورد از شرکاء سوای این‌که سرمایه به سهام یا این که قطعات سهام تقسیم شده باشد تنها تا میزان سرمایه خویش در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت است . این مجموعه مثل هر شرکت دیگر با شرکت طومار و اساسنامه در صورت وجود عنصرها تشکیل دهنده شرکت , تشکیل می شود . بدین ترتیب درین دسته شرکت می بایست سه عنصر آورده و قصد تشکیل و دوام شرکت و همیاری همگانی برای علم آموزی بهره و تقسیم سود و خسارت وجود داشته باشد .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۶
علی امیرحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی