مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

تمامی مطالب حقوقی و ثبتی در ایران را در این وبلاگ پوشش میدهیم

مدیریت وبلاگ : حسین مرادی راد
مدیریت مطالب: علی امیرحسینی

معرفی همکاران معتبر جهت انجام امور ثبتی:

موسسه کاردان ارقام

نحوه ثبت کمپانی گلیم بافت بافی چیست

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۳۹ ب.ظ

گلیم بافی یک کدام از هنرهای دستی قدیمی و اصیل است که با دقت به هزینه تحت ایجاد و اشتغالزایی مطلوب میتواند بستر ساز به وقوع پیوستن اقتصاد مقاومتی باشد . زنان کشور‌ایران هم با فرش و قالی بافی که از صنعت های دستی مطرح کشورمان است به محافظت این هنرهای دستی امداد می نمایند .

گلیم بافت ها عموماَ با نقوش شکسته ( هندسی ) بافته میشوند . این نقوش بیشتر دربرگیرنده لوزی , سه گوش , چهار گوش , اشکال گل , بوته , ترمه , شش گوش , انوع حیوان ها اهلی , درنده و هم بخش اعظمی از نقوش دیگر می شود . در ایران بیشتر گلیم بافت ها در استان های عجم , شهر مشهد مقدس , کردستان , یزد , اردبیل , گرگان , کرمان , بلوچستان , آذربایجان و . . . . بافته می گردند .
متقاضی ها عزیزی که رغبت دارا‌هستند دراین مورد کمپانی ثبت نمایند , حتماَ با سوالهای زیادی در این مورد مواجه خواهند شد . سوالاتی همچون : چرا کمپانی ثبت کنیم ؟ موقعیت اصلی تشکیل کمپانی چه است ؟ چه مدل شرکتی ثبت کنیم ؟ مدارک موردنیاز برای ثبت کمپانی چه می باشد ؟ دست‌کم سرمایه برای ثبت کمپانی چه قدر است و روستا ها سوال دیگر .
چرا کمپانی ثبت کنیم ؟

ثبت یک کمپانی یا این که موسسه میتواند عمل های تجاری یا این که غیرتجاری اشخاص حقیقی و واقعی را سوق دهی و نظم بخشیده و مزایای رسمی که دولت برای آنان در لحاظ گرفته را هم به همراه اعتبار بیشتر برای آنها به ارمغان بیاورد . به جرئت می توان اذعان کرد که شایسته ترین روش برای به دست آوردن سودهای گسترده خیس و بیشتر و همینطور پیشبرد هدف ها خردتر به سوی هدف ها کلان خیس و گران بها خیس و وصال به مدارج فراتر , ثبت یک کمپانی یا این که موسسه تجاری و غیرتجاری است . از روش ثبت کمپانی می توان کارها پایین را انجام اعطا کرد :
- خرید و فروش
- صادرات و واردات تمامی کالاهای مجاز بازرگانی
- دریافت و اعطای نمایندگی داخلی و فرنگی
- کمپانی در مناقصات و مزایدات مدنی و همگانی
- ساخت شعب در سراسر میهن
- کمپانی در نمایشگاههای داخلی و فرنگی
- دریافت وام و وام ها از همه باتک ها و موسسه ها مدنی و سری
وضعیت حساس تشکیل کمپانی چه میباشد ؟

قصد و رضای طرفین : خواسته از قصد و رضای طرفین این است که شرکاء می بایست با رضایت بدون نقص وارد کمپانی گردند . بدین ترتیب مشخص است که در شرایطی‌که یک کدام از شرکاء ناچار به پذیرش قرارداد کمپانی شده باشد عقد قرارداد فسخ است .
اهلیت طرفین : شرکاء و موسسین بایستی برای خرید و فروش و عقد قرارداد اهلیت داشته باشند . به این ترتیب صغیر و مجنون نمی توانند کمپانی تاسیس کنند مگر این‌که اولیاء آنان به‌این دستور رضایت دهند .
مشروعیت زمینه تشکیل کمپانی : کمپانی برای فعالیتی بر خلاف ضابطه تشکیل نشده باشد .

• برای کار دراین باره , چه جور شرکتی ثبت کنیم ؟

برای ثبت کردن کمپانی , ابتدا باید مدل کمپانی خویش را بشناسیم و درباره‌ی آن داده ها حتمی را کسب نماییم . دراین مکان همت خوا‌هیم کرد شمارا با همه گیرترین شرکتهای ثبتی و خصوصیاتشان آشنا سازیم .
کمپانی وفادار محدود شرکتی است که بوسیله یک یا این که تعدادی نفر برای کارها تجاری تشکیل‌شده و هرکدام از شرکاء سوای این که سرمایه به سهام یا این که قطعات سهام تقسیم شده باشد تنها تا میزان سرمایه خویش در کمپانی مسئول قروض و تعهدات کمپانی است . این مجموعه نظیر هر کمپانی دیگر با کمپانی طومار و اساسنامه در صورت وجود عنصرها تشکیل دهنده کمپانی , تشکیل می شود . به این ترتیب درین دسته کمپانی بایستی سه عنصر آورده و قصد تشکیل و استمرار کمپانی و همیاری همگانی برای علم آموزی فایده و تقسیم سود و ضرر و زیان وجود داشته باشد .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۶
علی امیرحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی