مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

تمامی مطالب حقوقی و ثبتی در ایران را در این وبلاگ پوشش میدهیم

مدیریت وبلاگ : حسین مرادی راد
مدیریت مطالب: علی امیرحسینی

معرفی همکاران معتبر جهت انجام امور ثبتی:

موسسه کاردان ارقام

هزینه ثبت کمپانی در گرجستان

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰ ق.ظ

گرجستان یک کدام از کشورهای اوراسیایی میباشد ; به‌این مضمون‌ که‌این مرزوبوم هم زمان در مجموعه کشورها های اروپا و آسیا قرار گرفته است . این میهن خوشگل در ناحیه قفقاز و در میان دریای کاسپین و دریای سیاه واقع شده و پایتخت آن شهر تفلیس است .

ابن سرزمین یکی اعضای ناظر اتحادیه ناتو و اروپا است و همیاری های زیاد گسترده ای هم با این اداره ها دارااست . بطور کلی سرزمین گرجستان از دید قانون ها , تمدن و مذهب شباهت بخش اعظمی با بقیه کشورهای اروپایی دارااست و چه بسا می توان این مرزو بوم را در مقام کشورهایی نظیر استرالیا , نروژ و . . . قرار بخشید .

مرزوبوم گرجستان از لحاظ اصلاحات اقتصادی هم یکی‌از کشورهای پیشتاز است که دست به اقدامات زیاد ارزنده ای در ترقی اقتصادی زده است .

کلیه این مزایایی که بدان اشاره نمودیم در کنار سهولت در سپرده گذاری و ثبت کمپانی در گرجستان سبب شده‌است تا این سرزمین دقت اکثری از سرمایه گذاران را جهت فعال‌سازی کسب و فعالیت به خویش جلب کند .

بطور کلی انجام کارها سپرده گذاری و اخذ سرویس ها در مرزوبوم گرجستان از بخش اعظمی از کشورهای شبیه ذیل خیس است و در عین اکنون انجام این کارها نیر سریعتر و آسانتر است .

یکی دیگر از مزایای با اهمیت سپرده گذاری در مرز و بوم گرجستان قابلیت به کار گیری از تعمیر کار سیار ارزان درین میهن است .

همینطور این میهن دارنده ذیل بناهای فراوان قابل قبولی در بخش باربری میباشد . وجود بنادر کشتی رانی در بین المللی و خطوط ریلی و هوایی مطلوب و سهولت دسترسی , گرجستان را به یک کدام از مطلوب ترین هدف های برای تاجران تبدیل کرده است .

در‌صورتی‌که که مایل میباشید با چگونگی ثبت کمپانی در‌این سرزمین و مخارج آن آشنا شوید در مطالعه ادامه این مقاله ما‌را ملازمت و همراهی فرمایید :

در بالا اضطراری است بدانید ثبت کمپانی در گرجستان مطلوب کسانی است که قصد سپرده گذاری در‌این مرزوبوم را دارا هستند و میتوانند مبلغ 300هزار لاری برای سپرده گذاری در‌این سرزمین را آماده آورند .

جهت استارت فعالیت ثبت کمپانی در‌این مرزو بوم در بالا واجب است از در بین قالب های قابل ثبت در‌این مملکت قالب مطلوب را گزینش فرمایید , قالب های فوق عبارتند از :

1 - موسسات متعهد محدود

2 - کمپانی تضامنی محدود

3 - کمپانی سپرده گذاری شخصی

4 - کمپانی سهامی مختص

یک کدام از مهم ترین سوال ها متقاضی ها ثبت کمپانی , درباره با مخارج این روند میباشد . همواره وقتی که حرف از مخارج ثبت کمپانی باشد , ما اشاره نموده ایم که با دقت به تفاوت های جان دار در‌این فعالیت نمیتوان مبالغ دقیقی را جهت ثبت کمپانی اعلام نمود . لیکن در‌پی , بعضی از مخارج اثبات ثبت کمپانی در گرجستان بررسی خوا هیم نمود :

اولیه هزینه ثبت کمپانی در گرجستان که متقاضی ها با آن مواجه می‌باشند , مخارج مرتبط با سازمان ثبت موسسات تفلیس است که چیزی نزدیک به 200 دلار امریکاست .

هزینه تراز بعد از آن مرتبط با ثبت کمپانی در گرجستان است . این هزینه ها دربرگیرنده ( دریافت پروانه جنرال تریدینگ , دریافت کد مالیاتی , مهر کمپانی , تهیه و تنظیم اساسنامه ( می بایست به دو لهجه گرجی و انگلیسی ) , ارائه نشانی مستمر و دارای اعتبار کمپانی , ارشادوراهنمایی و مشورت تخصصی در رابطه با فعال سازی تاجران و بیزینس ) حدود 500 دلار امریکا هست .

یکی دیگر از مخارج ثبت کمپانی در گرجستان مرتبط با ( دریافت جنرال تردینگ , دریافت کد مالیاتی , مهر کمپانی , تهیه و تنظیم اساسنامه ( به دو ربان انگلیسی وگرجی ) و نشانی مستمر کمپانی , دریافت دستگاه آپارات مالیاتی , ارشادوراهنمایی مشورت تخصصی در رابطه با فعال‌سازی بیزینس ) چیزی نزدیک به 800 دلار امریکا است .

دقت داشته باشید که دستگاه آپارات مالیاتی در واقع مرتبط با تجارت هایی است که مشتری های آن پول نقدی به صاحب و مالک بیزنس پرداخت می نمایند ; مشاغلی نظیر سوپر مارکت , رستوران , کافی شاپ , مرکزها خرید و . . . ) و در صورتیکه که‌این مرکزها این دستگاه را نداشته باشند , بوسیله پلیس مالیاتی جریمه خواهند شد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۸
علی امیرحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی