مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

تمامی مطالب حقوقی و ثبتی در ایران را در این وبلاگ پوشش میدهیم

مدیریت وبلاگ : حسین مرادی راد
مدیریت مطالب: علی امیرحسینی

معرفی همکاران معتبر جهت انجام امور ثبتی:

موسسه کاردان ارقام

ثبت شرکت تولید لوازم و تجهیزات اداره جات

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۲۵ ب.ظ

تجهیزات اداری , به کلیه امکانات و لوازمی که معمولا در اداره ها و دفترها کسب و عمل مورد به کار گیری قرار می‌گیرد , گفته می شود و می توان اعلام‌کرد امروزه امکانات و اتومبیل های اداری به یکی بخش‌های مهم و لازم یک محل کار امروزی تبدیل شده‌است . این امکانات از ابزارهای معمولی مثل گیره برگه , سوزن , منگنه , ترک کن , کلاسور ( نوشت افزار ) , منگنه , مداد ( نوشت افزار ) و ورقه گرفته تا ماشبن های اداری پیشرقته که کار هر سازمان و شرکتی سوای وجود آنان نا ممکن است را دربرگیرنده می شود . از این رو امروزه موسسات بخش اعظمی دراین مورد سرگرم به کار می‌باشند . قانون ها تاسیس و ثبت کمپانی ساخت اثاثیه اداری مثل هر روند دیگری بر مبنا فوانینی یگانه و ویژه هست .

تعیین اسم کمپانی ایجاد اسباب و اثاث اداری :

تعیین اسم کمپانی , یکی پیش نیازهای اساسی و حیاتی جهت به ثبت رساندن کمپانی می‌باشد . این گزینش برای آغاز کار زیاد دارای اهمیت میباشد , به دلیل آن که نشان دهنده دسته کار و کمپانی میباشد و گزینش آگاهانه آن سبب می شود تا اسم کمپانی شما در ذهن ها مخاطبین باقی بماند . در گزینش اسم کمپانی ایجاد اثاثیه اداری , اضطراری است نکات زیر را در حیث داشته باشید :
- دارای پیشینه ثبت نباشد .
- دارنده مضمون‌ و مطابق بافرهنگ اسلامی باشد .
- کلمه و واژه ی بیگانه نباشد و پارسی باشد .
- جهت انتخاب نام کمپانی دستکم تعداد سیلاب ها 3 سیلاب است .
- لاتین نباشد .
- از تیتر های محققان و کاشفان در عصر حاضر گزینش نشود .
- در گزینش اسم کمپانی حتماَ بایستی از نام یگانه استعمال شود .
- برای تعیین اسم کمپانی , نباید از لغت ها کلیشه ای و خسته کننده بهره برد .
- استعمال از اسامی شهرها و رنگ ها و عدد ها در نام کمپانی مانعی ندارد ولی این لغات جزو نام کمپانی شمرده نمی‌شوند و نام کمپانی می بایست غیر از این کلمه ها مشتمل بر سه واژه و کلمه باشد .
- افراد حقوقی که نام نویسی پیشنهادی آنها نیازمند گرفتن مجوز از مراجع ذیصلاح است بایستی پیش از ارایه تقاضای ثبت تاسیس به منبع ثبت شرکت های , به شکل مقتضی نسبت به گرفتن مجوز مبادرت و به پیوست مدارک تسلیم کنند .
برای کار در مورد ساخت اسباب اداری , چه دسته شرکتی ثبت کنیم؟

موسسات تجاری گونه های متمایز دارا‌هستند که عبارتند از :
1 - کمپانی سهامی ( عام – مختص ) 2 - کمپانی وفادار محدود 3 - کمپانی تضامنی 4 - کمپانی نسبی 5 - کمپانی مختلط سهامی و غیرسهامی 6 - کمپانی تعاونی

تعیین مدل کمپانی تاثیر متعددی بر طریق همت کمپانی و رابطه دربین شرکا داراست . طبق آمارهای قانونی سازمان ثبت موسسه ها , از دربین گونه های قالب شرکت های , اکثریت کمپانی هایی که در‌این سازمان به ثبت رسیده اند , از دو مدل کمپانی متعهد محدود و شرکتهای سهامی می باشند . ذیلاَ به تشریح این گونه از شرکت های میپردازیم :

ثبت کمپانی سهامی مختص :
کمپانی سهامی مختص شرکتی است که تمام سرمایه آن بوسیله موسسین تامین میشود . در کمپانی سهامی یگانه مجمع همگانی موسس نیست و تعداد شرکای آن کمتر از کمپانی سهامی عام است . این مجموعه , به طور کلی محدودیتی برای کار ندارد و قانونگذار کمپانی سهامی را اگر چه کار آن تجاری نباشد کمپانی بازرگانی و تجاری محسوب می کند .

موقعیت واجب جهت ثبت کمپانی سهامی مختص به قرار زیر است :
1 . دست کم 3 نفر عضو مهم در کمپانی که به سن رسمی رسیده باشند . ( 18 سال تمام )
2 . دست‌کم سرمایه کمپانی 1 . 000 . 000 ریال باشد .
3 . در بدو تاسیس دست کم 35 % سرمایه به صورت نقدی می بایست به اکانت کمپانی تودیع شود .
4 . در صورت سرمایه غیر نقدی ( در صورت وجود ) بایستی به تفکیک روزنگار و در اظهارنامه منعکس گردد .
5 . سرمایه کمپانی صرفاَ به وسیله موسسین تامین می شود . موسسین کمپانی , نسبت به همه اعمال و اقداماتی که به خواسته تاسیس و به ثبت رسانیدن کمپانی انجام می دهند , مسوولیت تضامنی دارا هستند . تا‌زمانیکه کمپانی به ثبت نرسیده است , صادر شدن صفحه سهم یا این که گواهینامه موقت سهم ممنوع است . در صورت تخلف امضاء کنندگان آنها , مسوول جبران خسارات افراد ثالث خواهند بود .
6 . اعضاء هیات مدیره می بایست دست کم از 2 نفر تشکیل گردد و اعضا و هیات مدیره بایستی دست‌کم دارای یک سهم باشند و اعضا و هیات مدیره نباید دارنده سوء پیشینه کیفری باشند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۷
علی امیرحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی