مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

مطالب علمی آموزشی و ثتبی | بلاگ شخصی حسین مرادی راد

مطالب فنی | علمی | آموزشی | حقوقی | ثبتی | شرکت ها و برند تجاری

تمامی مطالب حقوقی و ثبتی در ایران را در این وبلاگ پوشش میدهیم

مدیریت وبلاگ : حسین مرادی راد
مدیریت مطالب: علی امیرحسینی

معرفی همکاران معتبر جهت انجام امور ثبتی:

موسسه کاردان ارقام

هزینه ثبت کمپانی در استرالیا

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳ ب.ظ


استرالیا تحت عنوان ششمی مملکت بزرگ جهان دارنده آب و هوای زیاد متنوع و منابع پایین زمینی اکثری است . سازه بر همین توانمندی ها این مرزوبوم در قضیه صادرات تولید ها دامپروری و کشاورزی در عالم پیشرو هست .
این مرزو بوم دارنده سیستم اقتصادی آزاد است و درآمد سالیانه آن از بخش اعظمی کشورهای چیره عالم نظیر انگلستان , فرانسه و آلمان بیشتر است .
همینطور تراز وسیعی از گنج و درآمد این سرزمین از معادن پایین زمینی آن مثل ; زغال سنگ سیاه و قهوه ای , آهن , نیکل , مس , ماسه معدنی , منگنز , اورانیوم , الماس , روی , طلا و جواهرات و نقره میباشد و سبب شده‌است تا سرزمین استرالیا به یک کدام از مهم ترین تامین کنندگان مواد ناپخته در عالم تبدیل گردد .
کلیه این مورد ها و اکثری مزایای دیگر منجر شده‌است تا میهن استرالیا به یکی مجهزترین و مالامال تجهیزات ترین کشورهای عالم تبدیل گردد و به همین دلیل است که اعتنا سرمایه گذاران بخش اعظمی را از سراسر جهان به خویش معطوف کرده است . مهم ترین قدم در جهت حضور در میدان اقتصادی این مملکت ثبت رسمی کمپانی می‌باشد .

قصد داریم در‌این مقاله مخارج رسمی ثبت کمپانی در استرالیا را بررسی نماییم .
اولیه شرطی که جهت ثبت کمپانی در استرالیا برای سرمایه گذاران فرنگی حائز اهیمت است داشتن یک کسب و فعالیت در مملکت منشا می‌باشد . در واقع شما با ثبت کمپانی در‌این مرز و بوم میتوانید کسب و عمل خویش را در تراز میان المللی توسعه دهید . به همین دلیل درخواست کنندگان باید مدارکی را بر طبق موفقیت و چگونگی کسب وکار خویش در مرزو بوم منبع ارائه کنند . مدارکی مثل ; صورتحساب مالی اخرین عمل کمپانی , پروانه کسب , پروانه تاسیس , مدارک تغییرات شرکت های و طرح های توجیهی اقتصادی و . . .

اما دقت داشته باشید از روش توجیه یک کسب و عمل و ایده غالب با یک سود دهی نسبی می توان موافقت دولت این مرزو بوم را جهت فعال‌سازی کسب و عمل کسب نمود .

سازمان مرتبط با ثبت کمپانی در سرزمین استرالیا , سازمان ثبت شرکت های و اسناد بهادار و سپرده گذاری ( ASIC ) هست . جهت ثبت کمپانی در استرالیا دقت داشته باشید تا قالب قابل قبولی را برای کسب و عمل خویش گزینش فرمائید چراکه تعیین درست دسته کمپانی در استرالیا میتواند در کاهش مخارج مالیاتی و تعهدات رسمی شما مضاعف دارای فایده باشد .
هزینه ثبت کمپانی در استرالیا با اعتنا به عامل ها بخش اعظمی می‌تواند متعدد باشد , بطور نمونه :

- یک کدام از شروط مالی برای ثبت کمپانی در سرزمین استرالیا این است که درخواست کنندگان می بایست در ۴ سال اخیر اثبات نمایند بیزینسشان در مملکت منشا مبلغ ۴۰۰ دلار استرالیا قیمت داشته است .
- دارندگان تجارت و یا این که مدیرانی که صاحب و مالک دست کم 10 درصد تجارت می‌باشند بایستی مدارک بر پایه ی پول در گردش حدود 300000 دلار استرالیا در سال را ارائه کنند .
- همینطور در شرایطی که که میخواهید در مملکت استرالیا شرکتی را برای دو سال به ثبت برسانید باید سرمایه ایی نزدیک به 250000 دلار استرالیا تامین فرمائید همینطور سن متقاضی ها هم بایستی کمتر از 55 سال باشد .
- برای اخذ روادیدِ سپرده گذاری هم بایستی سرمایه گذار مبلغ 750000 دلار را در بانک های استرالیا سرمایه گذاری فرمائید و سرمایه هم نزدیک به 1 . 2 میلیون دلار استرالیا باشد . ولی اعتنا داشته باشید که در دوران سپرده گذاری بانک سود سپرده شما‌را پرداخت خواهد نمود و اصل پول هم پس از چهار سال رجوع داده می شود .
- اعتنا داشته باشید که مراحل ثبت کمپانی در میهن استرالیا ممکن است نزدیک به 1سال زمان غالب شود و درخواست کنندگان بایستی طبق مقررات , ۲ نفر را به صورت دایم استخدام فرمایید و بیمه و مالیات این اشخاص بایستی در سال محاسبه شود . همینطور دست‌کم در سال نخستین می بایست گردش اکانت جان دار درین مرزوبوم ۳۰۰ هزار دلار استرالیا رسد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۸
علی امیرحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی